Skogsfen

Alla inlägg den 9 november 2012

Av skogsfen - 9 november 2012 10:23

Gunillas man försvann (e-bok)Oj, Oj....det var en stark berättelse. Jag läste den här boken för några år sedan och minns att jag tyckte den var väldigt bra. Det är en sann berättelse om en kvinna som blir lämnad ensam hennes man försvinner spårlöst. De har en son på tre år och dessutom väntar hon ett barn till. Detta är berättelsen om hennes kamp för överlevnad och för att få veta vad som hänt.

Tittade på efter tio med Malou i dag och där är Gunilla och talar om sin bok som nu ska bli film, den ska jag se. 


Ett ord på vägen: Var rädda om varandra.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards