Skogsfen

Alla inlägg den 21 november 2012

Av skogsfen - 21 november 2012 08:35

Hej på er!   

 Nu är jag upprörd jag hittar inte mina Likörer som jag gjorde i höstas. Både jag och min man har letat. Har fixat finare flaskor och skulle byta, men ingen Likör. Hur virrig får man va, kommer inte ihåg var jag ställde dem. De kommer fram ska du se, sa min man, ja de gör de säkert men NÄR. Är det här första varningen på att jag börjar bli senil. Ärligt, jag har börjat fundera lite i de banerna. Jag glömmer namn och saker jag ska ta ner när jag ändå går, det gjorde jag inte förr. Jag kunde minnas ett samtal ord för ord. Jag kunde i minnet gå tillbaka och se vad och var jag gjorde eller "ställde" saker. Är det bara ålder eller är det första varningen. Kan inte låta bli att tänka så. Hur är det med er andra här? Är det normalt åldrande, eller?

 

Kram från Skogsfen

  


Ord på vägen: Minnet är personligt, behåll det.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards