Skogsfen

Direktlänk till inlägg 24 november 2012

Jag vill ha en gillaknapp!!!

Av skogsfen - 24 november 2012 14:13

Hej på er!

Ja, nu har jag blippat runt här läst både fina inlägg och fina svar. Skulle vilja kunna "Gilla". Men då får man skriva och det kanske inte gäller det den som äger bloggen skrev, utan något som en annan skrev till svar och utvecklade så det blev ett nytt ämne. Förstår ni hur jag menar? Jag vill kunna gilla svararen som på FB. 

Nu något helt annat. Spanaren den kloka kvinnan skrev om meditation på sin blogg i dag. Jag började tänka på hur vi är egentligen. Jag mediterade regelbundet för några år sedan och mådde så bra av det. Så börjar man fuska,varför det? När man mår så bra. Rätt vad det är har det gått ett år sen sist och man förstår inte varför man känner sig så trött!?!? 

 

Kramar från Skogsfen

  

 

Ett ord på vägen: Ta tag i dit liv, innan det tagit slut.

 
 
Primrose

Primrose

25 november 2012 18:08

BRA CITAT ,-) Det går så snabbt.
Känner igen det där, man gör något, mår bättre, skippar någon gång, helt plötsligt har man inte gjort det på länge. VARFÖR undrar man ju, varför fortsätter man inte.
Fast jag lovar mig att fortsätta.........
Robertino vet jag inget om ,-)))
Jag lyssnade inte till honom efteråt ,-)))
Men jag såg ju nu när jag skulle ladda ner O solo mio att han tydligen fortsatt sjunga.
Hoppas det blev biobesök idag och att du mår mycket bättre!
Visst är det KUL att gå på bio med barnbarnen ,-))))
Ha det fint, gillar din blogg så jag länkar till dig!
KRAM från mig Primrose ,-)

http://penandparchment-penandparchment.blogspot.se

skogsfen

25 november 2012 19:29

Joedå det blev bio och så käkade vi på MAX, hur kul som helst. Mår mycket bättre.
Kul du gillar min blogg jag har redan länkat dig. Gillade det du skrivit hos Spanaren och så på din egen blogg förstås.
Karamar från Fen

 
Spanaren

Spanaren

26 november 2012 09:35

Vilket bra förslag med en gilla-knapp till braiga svarskommentarer osv. Föreslå det till de som sköter om sajten här inne.

Hur var biobesöket igår med barnbarnet?

Meditera ... det måste jag börja om med ... fast det gör jag när jag går i skogen omedvetet ;.)

Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
skogsfen

skogsfen

26 november 2012 10:01

Tryckte för fort så jag hann inte svara dig Spanaren. :)
Men en Gillaknapp, skulle jag gilla *ler*

Biobesök se ovan.

Så rät, så rätt skogen ger meditation.
Kramar från Fen

http://skogsfen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2012 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards