Skogsfen

Direktlänk till inlägg 13 december 2012

Lite julmusik..

Av skogsfen - 13 december 2012 08:53

 
 
kristina

kristina

13 december 2012 09:28

Tack för musiken!
Brunkål har jag varken ätit eller tillagat, kanske skulle pröva. Jag brukar göra rödkål, men det blir alltid över.
Jag ska med göra godis med mitt barnbarn, när hon får tid någon gång.
Ha det gott och go kram!

http://kristinakickibloggplatsen.se

skogsfen

13 december 2012 09:49

Gör du lite brunkål det är jättegott...jag har gjort rödkål också men det är brunkålen alla gillar.
Ha det gott /kram

 
Spanaren

Spanaren

13 december 2012 10:37

Så vackert tack!
Vacker fågel och vacker katt och hund och ...
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

13 december 2012 11:29

Kram....

 
Ingen bild

Primrose

13 december 2012 11:06

JA, tänk om kriget hade varit över NU i hela världen.
Tänkvärda ord och bilder, vacker musik.
Det är synd om så många människor!
BRA inlägg.
Ha det fint KRAM Primrose

skogsfen

13 december 2012 11:23

Tyckte att vi skulle tänka till lite på alla människor i världen...det är många som lider.
Men samtidigt tycker jag att vi har rätt att fira lite också.
Kram från Fen

 
Äppelblom

Äppelblom

13 december 2012 13:13

Hittade dig hos en annan bloggare och blev nyfiken - Skogsfen - gulligt!
Fin blogg och härlig musik - tack för den!
Ha en fortsatt fin luciadag!

http://skogsvandring.blogspot.com

skogsfen

13 december 2012 13:18

Välkommen jag gillar nyfikna, jag är det själv.
Kommer att titta in till dig med lite senare, ska iväg på lite julkalas genom mitt jobb så jag hinner inte nu.
Ha det gott önskar Fen

 
skogsfen

skogsfen

13 december 2012 19:35

ÄPPELBLOM om du läser här så ska du veta att jag var inne på din blogg men jag kan inte skriva det försvinner. Tyckte om din gröna färg den gjorde mig glad.
Kram från Fen

http://skogsfen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards