Skogsfen

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av skogsfen - 5 januari 2013 11:09

I dag ska vi stråla samman hos mamma min bror med fam, och jag med min man.

Vi har mat med oss och delat upp detta mellan oss så jag tar huvudrätt grönsaker och efterätt och han tar dryck sallad och tårta. Nästa gång byter vi och gör tvärtom. Så här gör vi till min mans mamma med och det gör att vi ses alla ibland. De gamla mammorna tycker att det är så bra och så slipper de bestyren. Min mamma är 91 år och svärmor är 94 år, båda två är pigga men har svårt att komma ihåg saker.  Jag tycker de är otroligt duktiga ändå med tanke på ålder, jag menar hur ska JAG bli som redan nu glömmer. 

Kramar till alla från Skogsfen.

  


Ett ord på vägen: Njut i dag om morgondagen vet du inget.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards