Skogsfen

Alla inlägg den 20 januari 2013

Av skogsfen - 20 januari 2013 13:43

Låg vaken i natt en stund och funderade på varför man bloggar. Är det för att man har såååå mycket att säga som andra kan lära av eller för att man tror det i alla fall. *ler*. Nej jag tror det är mycket djupare än så.  Det ligger i vårt sätt all vilja skapa kontakt att kommunicera  att vara med i en gemenskap. Vi alla är på olika vis i olika situationer här kan man vara anonym (om man vill) och på så vis skaffa vänner som man inte har en relation med, utan bara vänskap med (om ni förstår skillnaden). Jag menar inte att ni är mindre värda, kanske mer värda i vissa situationer. Verkliga fysiska vänner har man mer krav på och de med mig. Dessutom är den sortens vänskap olika med olika vänner man är så att säga olika person med olika vänner. Det lät schizofrent. Jag hoppas ni förstår vad jag menar. I natt när jag tänkte på detta var det solklart *ler*. Men vi har inte en massa förutfattade meningar om varandra vi är som vi är. Det är så skönt att blippa runt hos er och få små uppmuntringar, eller frågor att besvara, eller en rolig berättelse. Alla här sjunger med sin egen pipa och ni sjunger fint. Jag bloggar för att jag tycker om att läsa och skriva. Så tycker jag....om er ni alla som kommunicerar och gör det hela till ge och ta, och till den gemytliga gemenskap som det är att blogga. 

Kramar från Skogsfen.

  


Ett ord på vägen: Det finns många olika vänskaper, vårda dina. 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards