Skogsfen

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av skogsfen - 7 februari 2013 09:57

Hej på er!


Ska jobba en sväng i efermiddag så morgonen blev lat.

Fast jag har målat en hylla

så lite har jag gjort.


Nu har det snöat igen allt lyser vitt 

och ger ett rent intryck.

GLÖMM INTE FÅGLARNA NU!

Det är långt tills de klarar sig själva. Jag 

vet de som matar året runt, men det tycker jag inte att man behöver.


Nu har mamma fått tid för undersökning av läkaren som ska operera henne. Jobbar nästan varje dag ledig den 25/2 och kan ni tänka er det var den 25/2 som hon skulle dit. 

För det mesta får jag byta och krabba eller ta ledigt,

men ibland så....ska kanske ta en lott.


Glad i hågen satte jag mig vi TV-n i gårkväll

skulle se Mästerkockarna

men se det var fotboll istället.

Det finns ju SPORTKANALER visa sporten där då.

Vad tycker ni ska sporten få trycka ut annat?

Jag har inget mot sport men jag tycker det är fel

när andra program tas bort.


Kramis till alla från Skogsfen.

  


Ett ord på vägen: Alla stjärnor lyser just för dig och dig och dig .....




Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards