Skogsfen

Direktlänk till inlägg 4 mars 2013

Ännu går det på minus....

Av skogsfen - 4 mars 2013 08:44






Ja, ja, ja.....det går åt rätt håll fortfarande 0,4 kg minus.

Har börjat gå med stavar igen men huga, huga va halt det var.

Tog inte på broddarna vilket var fel beslut.

Mycket tacksam för att jag hade stavarna med i a f.


Kram från Skogsfen.

  


Ett ord på vägen: Det finns rättvisa, solen lyser på alla.



 
 
Spanaren

Spanaren

4 mars 2013 09:39

Vacker header av en av dina alla grodor ;.)

Grattis och jag tycker du är väldigt duktig. Det sägs att man ska inte väga sig utan man ska mäta sig. Bra kämpat och ta broddar på nästa gång du ska ut med dina stavar/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

4 mars 2013 11:15

Det är hyllan som vi har i/på solvrån.
Tack för att du stöder mig...kanske bikini till sommaren,ha,ha. Solen lyser med sin frånvaro i dag fast de lovade, vem i hela världen ska man kunna lita på, ;))
Blev precis inringd från jobbet (sjukdom) så då får jag jobba istället. Hade solen skinit så hade jag inte svarat...då hade jag suttit i våran vrå.
Kram från Skogsfen.

 
Sanna

Sanna

4 mars 2013 14:10

-Många bäckar små.... som man säger kan ju blir flera hg i slutänden. Du får vara glad för det lilla och vet hur jädrans svårt det är att gå ner. Det borde vara lika åt andra hållet också kan man tycka. :)

Usch ja så halt det är och har ramlat och slagit i axel och höft så illa att jag har svårt att lyfta armen över huvudet. Höften lyser nu i alla de ondskefulla färgerna som man får i ett blåmärke och ser verkligen inte vackert ut. Fast där har det slutat värka i alla fall.
Så på med broddarna lite till men snart så....säger talgoxen blir det vår. Hoppas!

Kram/S

http://www.sancha.bloggplatsen.se

skogsfen

4 mars 2013 19:47

Jag är glad för varje hg ner..jätteglad. Jag märkte det i söndags sk..halt, tur du mår bättre kunde ju gått riktigt illa.
Kram från Skogsfen.

 
tulipaner

tulipaner

4 mars 2013 16:35

Broddar min dam ,ska du ha.min man bröt fotleden förra vintern och det var inte kul kan jag lova.operationer m,m och inte helt ok än idag!
du får ha ett par i fickan.

Men minus är bra,och muskler väger oxå,ska man inte glömma.
nu vet ju inte jag hur länge du hållit på med viktnedgång,men du jobbar på bra ser jag ju här.
Bra början på veckan,och fin groda:)

http://tulipaner

skogsfen

4 mars 2013 19:57

Ja jag har ju köpt mig ett par men på hyllan gör de ingen verkan, ;)) Jag vet att man kan skada sig illa dessutom har jag en knäprotes så jag är jätterädd för att ramla. Det var synd om din gubbe har han broddar nu?
Minus är bra hållit på i 5 veckor nu och sammanlagt är det 3,3 kg ett snitt på 0,66 i veckan. Jag är nöjd. Tackar för uppmuntran.
Kram från Skogsfen.

 
Helena

Helena

4 mars 2013 19:44

Härligt jobbat =)
Kram ♥

http://nasseman.bloggo.nu

skogsfen

4 mars 2013 19:58

Tack för det är nöjd och glad.
Tackar för stödet.
Kramisar.

 
Ingen bild

Bosse Lidén

6 mars 2013 12:21

Jag vägde mig idag också. 0.4 åt fel håll. :(

skogsfen

6 mars 2013 19:13

Det får du nog skylla på din dotters goda bakverk :))
Kram från Skogsfen.

 
Sanna

Sanna

6 mars 2013 17:27

Har det börjat töat hos er ännu? Här är det snart rena rama asfalten och funderar på att byta kängorna med spikar på till vanliga kängor. Hoppas du inte ramlat i alla fall.
Kramelikram /S

http://www.sancha.bloggplatsen.se

skogsfen

6 mars 2013 19:14

Ja här töar det för fullt...men förrädiska isfläckar finns.
Kramis.

 
Ruth

Ruth

6 mars 2013 20:28

Du är så duktig och går ner allt mer och mer, du blir som en lilja till sommaren när bikini skall sättas på. Fin header med grodan på hyllan du har satt in, det är så roligt att byta lite då och då. Trevligt att jag kan roa dig med några bilder från Norra Värmland, det blir nog ett och annat framöver.

Fy 17 gubbar så dålig uppkoppling vi har här nu när det är så mildväder, hoppas det blir många minusgrader snart, vet inte om jag kan få in något inlägg i kväll, det laddar så sakta så det tar evigheter.
Kramiz.

http://bernamis.bloggplatsen.se/

skogsfen

6 mars 2013 21:50

Ja det är kul att byta, tyckte juläglarna var lite fel nu. Ser framemot dina bilder och tackar på förhand:))
Dålig uppkoppling är inte roligt. Jag minns hur det var med TV. ;)
Ha det gott Kramar från Skogsfen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards