Skogsfen

Alla inlägg den 19 april 2013

Av skogsfen - 19 april 2013 09:52

Hej på er!

I dag är det en ledig dag men då har man lite inbokat som måste göras. Bland annat en födelsedag som ska firas. Min mans dotter fyller 29 år och vi ska till henne ikväll.

Helgen är en jobbarhelg så den kommer att gå fort. Har nu förhandlat fram så att mina helger blir dagtid och inte några kvällar. Så detta blir min sista söndagskväll, skönt.

 

Här har blåst så det har varit nästan storm...vårvindar friska. Fåglarna kvittrar så man hör att nu är det vår. Sååå skönt nu kan man gå utan att riskera halka omkull, känns tryggt med tanke på robotknäet.

 

Jag funderar på att köpa mig en sån där elcykel är det någon som har erfarenhet så berätta för mig. Älskar att cykla men mitt knä orkar inte riktigt i alla våra backar.

 



Den här röda såg fin ut tycker jag vi får se....

 

Kramar från Skogsfen.

  

 

Ett ord på vägen: Man ska ha drömmar, alla är inte till för att förverkligas utan för                                                                att just drömmas.

 

 

 

 

 



Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards