Skogsfen

Direktlänk till inlägg 27 april 2013

Lite vad vi har att INTE se fram emot!!!!

Av skogsfen - 27 april 2013 17:30

Jaha så var det avklarat då, första åskvädret.


Information om åska - YouTube


Usch!!!!

 
 
Agneta

Agneta

27 april 2013 20:55

Japp. Här också. Vi har varit unplugged hela dagen ända tills nu! Och nu började solen skina för en liten stund sen. På kvällen, onödigt.
Agneta kram

http://www.snackskalsdalen.blogspot.com

skogsfen

29 april 2013 18:18

Det är inte roligt när det blixtrar och smäller.
Hoppas det inte blir ett åskår i år.
Ha det gott kramar från Skogsfen.

 
TantGlad

TantGlad

28 april 2013 09:01

Nä uscha för åska för genom åren har jag bara blivet räddare och räddare för åska. Hmmm räddare....lite konstig formulering hehe.
Ja inte är det kul med åska och nu har man fått en massa information av dig här. Tack för det fina du.
Varm kram från mig!

http://TantGlad.bloggo.nu

skogsfen

29 april 2013 18:19

Nä åska är ingen höjdare, håller med jag har också blivit räddare och räddare.....
Kramis från Skogsfen.

 
Kaela

Kaela

28 april 2013 09:21

ja åska är vårens och sommarens baksida....jag gillar det inte heller.

Kramar om dig!

http://kaela.bloggplatsen.se

skogsfen

29 april 2013 18:20

Kram kram från Skogsfen...överlevde smällarna.

 
tulipaner

tulipaner

29 april 2013 14:04

oj då,det var tidigt,är ingen älskare av åskväder kan jag lova.
tur du klarade dig:)
vet du för att koma hit och hälsa på dig måste jag gå via nån annan ,det vill inte funka vet inte varför .
nåja ha en fin måndag eftermiddag och kväll!

http://tulipaner

skogsfen

29 april 2013 18:25

Ja men nöd och näppe. Vad konstigt. Har det varit så hela tiden? Då kan du nog bara radera mig och länka om mig så funkar det nog igen.
Kram från Skogsfen.

 
kristinakicki

kristinakicki

30 april 2013 10:04

Åska är inte roligt alls. Men där jag bor brukar vi klara oss ganska bra, men det har hänt att åskan kommit från flera håll och då är det inte roligt.
Ha en trevlig kväll och go kram!

http://kristinakickibloggplatsen.se

skogsfen

2 maj 2013 08:11

Kram till dig med...har inte hunnit svara fören nu. Kram igen från Skogsfen.

 
primrose

primrose

2 maj 2013 12:57

Har ni haft åska!
Fy
Läckert att se på film, det är ju ett skådespel.
Mysigt om man är hemma i lägenheten, men så läskigt när man är ute och går!?
Då blir jag livrädd.
Här har vi sol, ska nu ut med Wilf, ha det fint!
KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

skogsfen

4 maj 2013 09:18

Ja åska ska man se på film inte uppleva....Kram från Skogsfen.

 
Ruth

Ruth

2 maj 2013 18:52

2 gånger under förra veckan skulle det bli åska här också, men det hördes inget, men en rejäl hagelskur fick vi.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

skogsfen

4 maj 2013 09:19

Vilken tur att ni slapp åskan...huga.
Kram från Skogsfen.

 
Ingen bild

Bosse Lidén

3 maj 2013 17:21

Redan! De är aldrig roliga. Jag har stor respekt för dem. Jag skrev på min blogg om mammas hemska upplevelse i sin barndom.
Önskar dig en fin helg. Idag kom äntligen värmen till Ystad.

skogsfen

4 maj 2013 09:21

Ja tyvärr så medför sommar och värme ÅSKA jag är livrädd för åska.
Hoppas helgen blir åskfri.

 
TantGlad

TantGlad

4 maj 2013 09:07

Tittar in för att önska dig en fin helg med mycket sol!
Varma goa kramar från mig!

http://TantGlad.bloggo.nu

skogsfen

4 maj 2013 09:21

Detsamma till dig kram från Skogsfen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards