Skogsfen

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av skogsfen - 4 maj 2013 09:22

Hej alla mina fina bloggvänner!

 

Jag kommer att ta lite paus från bloggandet nu.

Jag har inte tröttnat på er utan det 

finns annat som drar.

Kommer att titta in då och då men inte alls så ofta som tidigare.

Trädgården ropar på mig ständigt nu.

Mamma behöver också mig.

Sen har vi husvagn som vi vill använda, en del helger.

Ja över huvud taget så blir det mer utesysslor nu.

Jag känner att jag blir stressad av att inte hinna med er.

Så därför skriver jag detta.

Ha det gott och förresten jag och vågen har kommit överens igen.

Ställde mig på den och vips så hade 0.5kg försvunnit.

 

Kramar från Skogsfen.

Vi hörs.

  

 

Ett ord på vägen: Äkta vänskap tas upp där den avbröts, hur lång tid som än har förflutit.

 

 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards