Skogsfen

Direktlänk till inlägg 19 maj 2013

Gammal go vän, hej vi ses igen.

Av skogsfen - 19 maj 2013 18:26

     


Blev så glad i dag när gubben sa att han sett vinbärsnäckan.

Vi fick två för ca 5 år sedan och sen dess har jag bara sett en av dem för 2 år sen.

Hoppas på fler, OBS vi ska inte äta dem.

Bara kul att ha.

Jag gick ut och fotade den, ni ser hur blyg den var i början.

Kramisar från Fén.

 

 
 
Ruth

Ruth

19 maj 2013 23:50

Här finns det otroliga mängder av dessa hussniglar, dem är ju så söta. Hoppas du inte trampar på dem av misstag.
✫ Sov gott / Kramen ✫

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

20 maj 2013 15:29

Dessa snäckor är trevliga och roliga att ha
hoppas ni får fler
kram och ha en fin ny vecka

http://ingermaryissa.bloggo.nu

 
Ulla

Ulla

21 maj 2013 13:59

Springer förbi och säger HEJ,,,,

http://hoppets.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bosse Lidén

21 maj 2013 16:07

Hej du! Kul att se ett livstecken från dig. Hoppas du har det bra på alla sätt och vis.
Kram Bosse

 
TantGlad

TantGlad

21 maj 2013 20:18

Nämen så söt den var då! Tittar in ändå, fast jag fattade du gjort ett uppehåll här. Men man vet ju aldrig?????
Varma kramar!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
Spanaren

Spanaren

22 maj 2013 08:10

Fint körsbärsträd och en gullig snigel. Så fint och mysigt även du har det nu med djur och natur. Ha en bra dag finaste fen/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
primrose

primrose

22 maj 2013 14:22

Fina foton ,-)
Kul att dom bor hos er, ett par.
Vi har sånna på landet, massor. Vi flyttade dom ut i skogen, det tog en månad eller mindre, kommer inte ihåg så hade dom kommit tillbaka ,-)
Nu får dom bo kvar!
Ha det fint, KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

 
skogsfen

skogsfen

22 maj 2013 18:57

Hej på er svarar er alla här...jag mår bra och hoppas ni gör det med.
Kul ni tittar in.
Kramar till er alla från Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

 
tulipaner

tulipaner

28 maj 2013 21:36

söt liten eller stor vinbärs snäcka.
menar du att folk äter dom?

http://tulipaner

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards