Skogsfen

Alla inlägg den 30 augusti 2013

Av skogsfen - 30 augusti 2013 09:45

Hej på er!


Ja så har då nästan denna vecka gått, delvis i töcken.

Känner mig piggare och förstår nu hur dålig jag har varit. Mycket tacksam för att jag beslutade mig för att stanna hemma hela veckan.

Det är först i dag som jag känner att jag kan tänka igen.

Visst är det en konstig känsla när man virrar omkring och tror att man är rationell men upptäcker sen när man piggat på sig att man nog inte tänkte riktigt klart.

 

Lilla Smulan har nog fått mask och ska genomgå kuren i helgen, hoppas på att hon är samarbetsvillig. Ja, inte bara hon utan alla får en dos annars smittar de ner varandra kvickt igen.

 

Tittade ut i dag på morgonen och konstaterade att hösten har kommit. Det gör inte något för denna sommar har varit fantastisk och den finns inom mig och kommer att värma mig hela vintern.

 

Jag har också tagit ett beslut om min pension, jag kommer att gå ner i tid från och med 1/1-14. från 85% till hälften ca. Samtidigt tar jag ut min pension.

Sen får ork och lust avgöra hur länge.

Känner att det är dags att ta ett beslut nu.

 

 

 

Så får ni en bild på min Klematis.

Älskar den fina blå färgen.

 

Kramar från en piggare Skogsfe.

 

  

 

Ett ord på vägen: Det finns många sätt att göra saker på, det gäller att hitta det rätta. 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards