Skogsfen

Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av skogsfen - 2 oktober 2013 23:22

 

 

Tre spindlar blev det.


 


Ja så har Pinglorna träffats igen och i kväll blev det spindlar. De ska få ett tunnt gummisnöre i ryggen och hängas upp så kommer de mer till sin rätt. Jag tyckter dom blev jättesöta.

Kroppen är tovad med en stor nål som man sticker upp och ner i en färgad ulltuss, tills den fått den form man vill ha. Ögonen är svarta pärlor och benen sytråd.

 

Nu har jag pratat med min chef om att gå ner i tid. Så från 1/1-14 så jobbar jag bara 45%. Det ska bli såååå skönt. Vill inte släppa jobbet helt än men man vet ju aldrig vad som händer. Efter nästa sommar så blir jag kanske sugen på att vara hemma helt.

 

Vädret är helt fantastiskt vilka fina dagar. Hösten har i år visat sig från sin bästa sida. Hörde att nästa vecka skulle det bli upp emot 20 grader på vissa ställen. Jag ska försöka vara på vissa ställen då. Brittsommar heter det och det är för att det infaller runt Birgittadagen. Perioden måste också försigås av kyligare väder för att få kallas brittsommar.

 

Ha det gott och kramar från Skogsfen.

  

Ett ord på vägen: Ibland måste man göra något med sina händer, tex klappa någons kind.

 





Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards