Skogsfen

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av skogsfen - 4 oktober 2013 15:33

Hej igen! 

 

Bilden är lånad på nätet.

 

Måste bara få skriva av mig lite för jag är så glad.

Diskmaskinen har krånglat lite den sista tiden och i går så öppnade jag medans den gick.

Då upptäckte jag att den nedre armen inte snurrade...hm.

Jag tryckte lite här och där, tog upp filtret och sköljde ur det.

Men näedå armen den ville inte snurra.

I dag tog jag itu med det igen 

lyfte bort hela paketet där silen och armen sitter.

Då får jag se en liten plastdosa ungefär lika stor som ett USB

ligga lite konstigt längs ner i maskinen.

Tog ut den tittade och undrade, VAR SKA DU SITTA DÅ?

Provade mig fram och rätt som det var så fick jag armen att snurra.

HURRA.

 

Ha en fin helg alla och diska rent.

 

Ett ord på vägen: Ge inte upp tappa inte sugen, världen är full av tappade sugar (okänd) 

Av skogsfen - 4 oktober 2013 11:35

   

Viveca Lärn jag gillar henne, Saltön var ju bara för bra.

Nu har jag läst "Östan om Heden" och tyckte den var bra .

På bokmässan hittade jag "Västan om Vinga" och tvekade inte en sekund, visste inte att hon skrivit en fortsättning så jag blev glatt överraskad.

Östan om Heden handlar om ett hyreshus där det bor en del roliga typer och som har turen att vinna på Postkodlotteriet.

De bestämmer sig för att göra en safari till Afrika.

Mycket händer och sker och mycket blir helt förändrat för dessa safarieresenärer.

Nu kom fortsättningen, och nu ska jag börja läsa den.

Kommer att skriva vad jag tycker sen. 

Må gott alla bloggvänner önskar Skogsfen.

  

 

Ett ord på vägen: Färgglada omslag lockar men det är innehållet som är värt något. 

 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards