Skogsfen

Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av skogsfen - 10 oktober 2013 22:48

 

 

 

 

Hej på er!

Ett litet inlägg bara såhär innan jag hoppar i säng. Jobbat hela dagen och sen var jag på något som jag aldrig tidigare varit på "stickcafé". Vi var 6 stycken sticksugna som träffades i hembyggdsgården nu i kväll och hade trevligt. Jag gjorde en helt ny bekantskap med en som bor ca 2 km bort och våra vägar har inte korsats förut. Nu ska vi träffas igen den 7/11 och sen får vi se....men jag tror att det kommer mer ur det här. För vi började spåna på att färga garnet och kanske tova lite med. Ja så är det, på landet måste man träffas för att något ska hända.

 

Kram på er från Skogsfen.

  

 

Ett ord på vägen: Man kan gå många mil för att söka vänner, för att sen upptäcka att man bor grannar.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards