Skogsfen

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2013

Bilder på väg till jobbet efter stormen.

Av skogsfen - 29 oktober 2013 17:36


Så såg det ut i morse när jag körde till jobbet.

         


Det kunde ha varit mycket värre.

 

Kramar från Skogsfen.

  

 
 
Ingen bild

Bosse Lidén

29 oktober 2013 18:35

Ännu en mäktig storm. Snart är hela alfabetet avklarat. Simone. Nyss var det Gudrun känns det som. Häftig bild med spindelnätet. Kram

skogsfen

30 oktober 2013 11:44

Per var emellan, för oss som drabbades av Gudrun finns hon nära varje gång det börjar blåsa.
Kram från Skogsfen.

 
TantGlad

TantGlad

29 oktober 2013 21:43

Hej på dig!
Ja visst kunde det varit värre, men ser ju att stormen dragit över rätt bra ändå. Fyyyy för blåst och storm som är så obehagligt.
Kramen från mig!

http://TantGlad.bloggo.nu

skogsfen

30 oktober 2013 11:46

Ja men det gick bra, ingen skada på varse hus eller djur eller människor. Skönt.
Kramen från Skogsfen.

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

29 oktober 2013 22:32

Ja, oj.....vad stormen har orsakat !
och ställde till med en hel del problem
Men skönt att det inte blev lika allvarligt som stormen Gudrun för flera år sedan
Kram

http://ingermaryissa.bloggo.nu

skogsfen

30 oktober 2013 11:48

Ja vi är sååå tacksamma. Bäst är att det inte blev någon som blev allvarligt skadad i den här stormen.
Kram från Skogsfen.

 
Ingen bild

Lynx63

30 oktober 2013 00:11

Men huva så illa det ser ut, tack och lov så är du hel.
Kör försiktigt snälla du, kram kram kram.

Ps Du borde ha rallyhjälm och pansaroverall på dig. Det skyddar lite om ett träd faller ner över bilen. Ds

skogsfen

30 oktober 2013 11:50

Ja ibland känns det som om man har änglavakt här ute på landet.
Kram från Skogsfen.

 
Spanaren

Spanaren

30 oktober 2013 13:04

Tur att ingen hos dig blev skadad *tumme upp*
Monsterstorm skrev tidningarna och önskade säkert att de skulle få stå ute och berätta hur mycket det blåser som i USA. Ser att det är nog stora krafter som är i omlopp i Sverige ändå/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

30 oktober 2013 18:43

Ja tidningarna vill att de ska bli riktigt illa. De säljer de på.
Vi överlevde och mår bra.
Kramis från Skogsfen.

 
tulipaner

tulipaner

30 oktober 2013 16:37

ojojojojojoj tur du inte drabbades eller de dina.horde av gubben om nått flicke barn som sov i huset och trädet föll just där och hon är ängel ,usch,och nått annat han pratade om tycker det så himmla hemskt när folk drabbas !
kanske en rally bil där allt är satt in för att man ska klara sig om man kör åt skogen,det så hemskt och titta på bilderna,och man påminns om vilka krafter naturen har/kram

http://tulipaner

skogsfen

30 oktober 2013 18:44

Ja det är ju så att det kommer tillbaka Gudrunmardrömmen.
Kramis från Skogsfen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards