Skogsfen

Direktlänk till inlägg 21 november 2013

Julbord.....

Av skogsfen - 21 november 2013 22:20

Hej på er!

Tittar in på en snabbrunda och några ord. Ska till IKEA i morgon och käka julbord. Det har vi gjort tre år nu, ätit deras julbord. 99 kr det är billigt och gott är det också.

Just nu har jag semester och när jag börjar jobba är det bara 16 dagar till julafton, fattar inte men  det går fort nu. Det var ju sommar alldeles nyss.

Kram från Skogsfen.

  

Ett ord på vägen: Låt hjärtat vara med, i allt du gör.



 
 
Spanaren

Spanaren

22 november 2013 07:15

Ät må gott och njut *heja*
Tiden går så fort att man ska ta sig i akt att njuta som du nu gör/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Lotta

Lotta

22 november 2013 13:24

Mums! Julbord på Ikea gillar jag, billigt, gott och lagom med mat.
Du måste skriva om hur det var när du sedan sitter där nöjd och glad.
Önskar dig en trevlig fredag!

Kram

http://www.tankarombilder.blogg.se

 
TantGlad

TantGlad

23 november 2013 08:53

Det är ett bra pris på julbord.
Hoppas du får en jättefin lördag och helg nu.
Kloka ord på slutet.
Må så gott och en varm kram från mig!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
tulipaner

tulipaner

25 november 2013 15:17

ser ju jätte gott ut!!
en efterätt nån gång är inte hela värden!
Ha det så bra /och var rädd om dig/kram

http://tulipaner

skogsfen

25 november 2013 18:09

Tycker som du lite kan inte skada...men det är såååå svårt med bara lite ;)))
Kramen från Skogsfen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards