Skogsfen

Alla inlägg den 23 november 2013

Av skogsfen - 23 november 2013 10:01

JULBORD PÅ IKEA!

Detta är den kalla tallriken, äppelsalladen i mitten var gudomlig. Det var fler sillar men jag var så hagalen att jag inte tänkte på er först, utan glupskt började äta. Ägghalva, skinka med äppelmos, brunkål, lax, och en mycket god cheesecake på sill, syns lite bredvid rödbetssalladen.

Här är det varm tallrik förutom rödbetssalladen som jag bara måste ha. Äppelfläsk,prinskorv, köttbullar och det som ligger på prinskorven är vegetariskt och var jättegoda. 

  Nu vände jag på det hela, Jansson, grönsaksgratäng och kroppkakor.


Och så sist men inte minst...här faller jag pladask. Ostkaka med jordgubbssylt och en klick grädde, ris á la  Malta fick dela jordgubbssylten med ostkakan ;) två pepparkakor så jag ska förbli snäll.

Detta mina vänner intogs med största möjliga njutning eftersom jag inte behövde varken laga eller diska eller betala. Nu ser jag fram emot semester ett tag och ett kalas och en resa. Dessutom klarades ett missförstånd ut i går något som hänt på jobbet....det känns så skönt. Tyngden har lyft jag är fri.


Kramar från Skogsfen 

  

Ett ord på vägen: Bär du på agg mot någon, vänta inte red ut det med den... för, för den som bär på känslan av att något är fel är livet väldigt tungt.




Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards