Skogsfen

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av skogsfen - 16 januari 2014 17:05

Hej igen!

 

Såg ett program på TV-n om Susan Boyle, vilken röst hon har.

Denna kvinna har varit mobbad och känt sig utanför i hela sitt liv.

Nu har hon fått en diagnos hon har Aspergers syndrom, som liten och till alldeles nyligen trodde hon att hennes beteenden berodde på att hon blivit klämd och inte fått syre vid förlossningen.

En alldeles förtjusande liten dam med ett leende på sina läppar och en längtan till att bli accepterad för den hon är.

Alla har något. Susen har mycket. 


Hennes första framträdande var i Englands talangjakt.

Varsågoda njut.

 

Jag kan inte låta bli att fälla en tår, kan du?

Hon är lika omedelbar i dag som då

underbara Susen Boyle.

 

Detta är en timmes  inspelning om henne som person hon är mer intressant än en del andra linslusar och pratkvarnar.


Kramar från Skogsfen.

  

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards