Skogsfen

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av skogsfen - 29 januari 2014 11:16

Hej på er!

 

Jag har blivit förkyld och är hemma från jobbet några dagar.

Tror att det varit lite för mycket ett tag först blev gubben dålig, och nu jag.

Men det är ingenting mot vad vårt lilla Spöke har varit med om.

Det började för ett tag sedan vi såg att hon hängde med sin svans.

Jag undersökte men det verkade OK hon hade inte ont eller reagerade på något vis.

Så vi lät det bero trodde att hon klämt sig lite och att det var övergående.

Men så kom hon in i helgen med en bit av svansen borta.

Men fortfarande så verkade hon inte så påverkad av det förutom att nu fick jag inte röra det.

På måndagsmorgon ringde jag veterinär och vi körde in det blev operation och nu har hon bara halva svansen kvar.

Men det värsta med det hela är att hon inte får gå ut och tratt på huvudet ska hon ha.

Tratten kan jag glömma den får hon av sig på mindre än millisekund.

Nu har hon accepterat att hon måste vara inne och hon låter faktiskt bli sin svans.

Medicinen fixar vi med köttfärs så det går bra.

 

 

 


Ja så här blev det.  Jag var rädd de skulle ta hela, bra med liten svans så kan hon styra lite när hon klättrar i träden.

 

Kram till er alla.

Från Skogsfen

   

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards