Skogsfen

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av skogsfen - 30 januari 2014 10:29

Hej på er!

Vad tänker ni skriva om i dag då? Alltid lika roligt att gå på bloggpromenad. En del av er skriver om något allvarligt så man får tänka till och några skriver något kul så man får skratta.

Jag kommenterar inte alltid ibland för att jag måste tänka lite och sen komma tillbaka för att kommentera. Ibland har så många redan skrivit vad jag skulle ha skrivit så då låter jag bli. Ibland av tidsbrist men för det mesta så skriver jag något lite iaf. Det är så kul att se att man har läst förstått och tyckt till.

Här på min blogg kan jag skriva vad jag vill ta upp vilket ämne jag vill eller bara skriva något strunt.

Någon gång då och då tar jag bloggpaus har upptäck att det är fler som gör det. Känner att jag får mer balans i mitt datande om jag gör så. Tänker ofta på er när jag har paus men behöver inte rusa till någon dator för att genast ta del av bloggvärlden. Det känns väldigt bra jag vet ju att ni finns kvar. Ibland blir det pausen för något som livet själv ställer till med. 

Men så många fina stunder och lärorika med, jag har haft här med er. 

Kram på er från

Skogsfen.


Här får ni något att drömma till/om.

Sommaren med Vavaldi.




  

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards