Skogsfen

Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

Spök kattens kusin!!!!

Av skogsfen - 10 mars 2014 09:14

Hej vänner!


Jag har tappat gnistan lite men kikar in då och då. I dag tänkte jag bjuda på det här.

 

Min mans sons lilla kattunge.

Vi skrattade gott åt detta kort på Zorro.


Kram från Skogsfen.

 
 
Mia

Mia

10 mars 2014 09:27

Jadu, det där ser ut som en riktig eldkatt... eller åtminstone en förb-d katt! ;-)

http://miatankar.wordpress.com

skogsfen

10 mars 2014 10:47

Ja det är han som har tagit min gnista, ha, ha..
Kramen.

 
Spanaren

Spanaren

10 mars 2014 11:08

Ha, ha ... ett sådant kort tog jag/vi av Sokko när han var liten. Men hans ögon lyste röda. Beror på olika ögonbottnar säger min kompis som jobbar på ögon. Ha en bra dag. Vi också har varmt. 10 grader som varmast igår/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
caelum

caelum

10 mars 2014 16:19

hahaha det var en rolig kattbild, man skulle kunna tro att ögonen är fluorocerande....hhhhrrrmmmm...undrar om det blev rättstavat ;-)

Kram/c

http://www.caelumlife.blogspot.com

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

10 mars 2014 17:11

Fniss....verkligen ett kul foto...och vilka ögon !!
som strålkastare :-)...min fantasi :-D
kram

http://ingermaryissa.bloggo.nu

 
Ingen bild

tulipaner

10 mars 2014 17:36

hoppsan,vilka ögon!

ja,ni har ju vår ,så då vill man nog njuta av den i stället för och blogga!
men ett litet livstecken är ju alltid kul/kram

 
primrose

primrose

11 mars 2014 09:12

Vilken helhäftig bild ,-)))
Ja ibland försvinner gnistan att blogga, min har precis kommit tillbaka, härligt ute är det.
KRAM och ha det fint. Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

12 mars 2014 00:50

Häftig bild.Kunde inte låta bli att gå in en gång till och titta på den/Yvonne

http://vaoj.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards