Skogsfen

Direktlänk till inlägg 23 mars 2014

Vi går vidare....

Av skogsfen - 23 mars 2014 11:40

Hej på er!


Först så vill jag tacka alla för att ni har skrivit så fint under förra inlägget, och så en liten fortsättning.

Mamma har lungnat sig lite vet inte hur det går men en liten andningspaus iaf. Jag har haft kontakt med hennes handläggare och med min bror också förstås. För tillfälligt så gör vi så att vi har tätare besök hos henne och ser hur det hela utvecklas. Kommer nog att vara lite minder här ett tag.

Kram till er alla från mig.

 
 
Alvis

Alvis

23 mars 2014 12:43

Hej! Vilken jättefin och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

23 mars 2014 15:51

Bloggen finns kvar... Men glöm inte att vara rädda om er själva! Kram från Jkpg!

http://miatankar.wordpress.com

 
TantGlad

TantGlad

23 mars 2014 16:00

Hej fina du!
Jag hoppas det ordnar sig med din mamma, för jag vet EXAKT hur du känner det och har det. Har samma problem med min mamma då hon inte vill till ett äldreboende. Jobbigt då dom är tjuriga.
Försök att ta hand om dig åxo mitt upp i alltihopa. Det är lätt man glömmer bort sig själv och blir slutkörd av alla jobbiga tankar och så.
KRAAAAM på dig. Det ordnar sig ska du se!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
primrose

primrose

23 mars 2014 17:49

Förstår mycket väl att din mamma blir prio 1, och att det tar tid och kraft, så jag håller tummen och hoppas att det löser sig till det bästa. Inte lätt att hantera en förälders aggression, när dom blir förvirrade.
Skönt att det är lite lugnare nu!
Ta hand om dig. Varm Kram Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

23 mars 2014 18:22

Skönt att det har blivit lite lugnare, och hoppas det fortsätter så
och att ni hittar en bra lösning för din mamma
stor kram

http://ingermaryissa.bloggo.nu

 
Ruth

Ruth

23 mars 2014 20:14

Hoppas ni hittar en lösning som blir bäst för alla, det kan ta tid men det brukar lösa sig till sist, det gäller att ha tålamod och skynda långsamt.
Kramar många ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bosse Lidén

24 mars 2014 10:38

Kram tillbaka.

 
Inger Nilsson

Inger Nilsson

26 mars 2014 15:07

Hej!
Jag känner verkligen med dig. Det är så jobbigt när det händer ens nära och kära så jobbiga saker. Det är svårt att trösta i detta läge. Du ska ha det så bra du kan. Kram från Inger

http://tremissar

 
skogsfen

skogsfen

27 mars 2014 09:35

Hej alla!
Jag svarar er alla på detta vis. Tack för era fina ord och omtanke.
Förstår mer och mer vilka fina vänner jag har här i blogglandet.
Kramis till er alla.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards