Skogsfen

Alla inlägg under mars 2014

Av skogsfen - 3 mars 2014 11:22

Hej på er!


Just nu har det inträffat helt blankt i hjärnan inte ett enda som ploppar upp som är värt att skriva om. Detta fenomen  inträffar med jämna eller ojämna mellanrum och är lite irriterande.  Har förstått på vissa inlägg att detta är vanligt och får ibland till följd att man slutar skriva på sin blogg.

Jag tror det är så att vi alla blir lite bloggtrötta ibland och då slutar hjärnan bry sig och fixar inte fram några spännande tankar som kan förgylla dagen för någon annan.

Jag för min del tar bloggvila ibland, ibland längre ibland bara för några dagar. Nu var det några dagar sedan och när jag satte mig för att skriva så visste jag inte vad jag skulle skriva men det blev lite iaf. 

Glada hudiksgänget gör alltid mig glad.

Kram på er från Skogsfen.

 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards