Skogsfen

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av skogsfen - 12 juni 2014 11:10

Hej På er!

Ja nu är det inte långt till semester och ledighet...jag går vecka 28 och har fyra veckor, sen går jag vecka 40 i pension. Nu är det påskrivet och klart. Precis så som jag ville ha det. Hjärnan har börjat kicka in igen och jag känner igen mig själv.

Detta är nog ett sorgens år i år. Min förra brukare som jag slutade hos i dec, har nu gått bort. Min före detta man han blivit obotligt sjuk. Allt fler yngre människor går bort i förtid. Det är för sorgligt. 

Men det händer roliga saker också, så är livet upp och ner upp och ner. Mitt mellersta barnbarn tar studenten i morgon så då blir det uppvaktning med traditionellt kalas.

Vi ska ta en tur med husvagnen i midsommar, vi väljer en mindre camping för vi är inga storfestare.  Min gamla kisse som blev biten i svansen av en friare som hon inte ville veta av, är piggare igen. Hon är 16 år och vill inte längre ha med fästmannen  att göra så då blev han så arg att han bet henne i svansen så det blev en stor böld.  

Ha det gott alla tills vi hörs igen.

Kramar från Skogsfen.

  

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards