Skogsfen

Alla inlägg den 4 augusti 2014

Av skogsfen - 4 augusti 2014 21:16

Hej på er!

 

Ja så var semestern slut och jag har börjat jobba igen.

Aug, Sep sen så ligger jag på sängen och äter praliner och läser böcker såååååå mycket jag vill, eller.

För då blir jag pensionär på heltid.

Just i dag så förstod jag inte riktigt hur jag tänkte, då, när jag sa upp mig.

Jag menar jag hade ju kunnat bara fortsatt nu med helarestenav mittlivsemester. För nu vill jag vara ledig vill inte längre jobba. Har haft en så härlig sommar så det hade inte varit svårt att fortsätta så.

Men två månader går fort och jag jobbar inte så mycket.

 

Kändes konstigt de första minuterna på jobbet som man var nybörjare. Kom inte ihåg nånting tyckte jag men så började jag ta tag i dagen och då flöt det på. När kl var tio så var det som om jag inte hade varit borta alls.

 

Min fina katt Ronja har varit borta i flera dagar och jag tror att hon jagar i himmelen nu. Hon har aldrig varit borta så här länge förut. Kom alltid fram och hälsade när vi kom hem och in varje morgon om hon varit ute.

Veterinären sa ju när vi opererade sist att det var de två följande månaderna som fick visa hur det skulle gå.

Hon är/var ju trots allt 16 år.

Det är så svårt att inte få veta, jag hade så gärna velat veta var hon ligger, och att hon inte lider.

Har letat och ropat som en tok.

 

 

Saknar dig.

 

Kram från Skogsfen. 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards