Skogsfen

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av skogsfen - 6 augusti 2014 20:43

Hej på er!

 

För många år sedan gick jag rätt på denna pryl i en affär. Eftersom jag ibland kan vara väldigt velen, så överraskade jag mig själv med att slå till och köpa den. Jag tror jag gav 99 kr för den och den är värd sin vikt i guld. Vilken tur att jag slog till med ett köp för jag har inte sett den sedan den gången.

När jag köpte den trodde jag så där men efter att jag använt den nu i många år så vet jag...jag kan inte leva utan den. Den går på batteri och suger upp spindel sen sätter man på locket och går ut och släpper ut spindeln.

Den har gjort mitt liv lättare för jag är rädd för spindlar. Ser jag en spindel här hemma så måste jag ha ut den. Förr använde jag spannar men ni vet de är snabba saker de där spindlarna och kröp de upp på kanten skrek jag och kastade spannen med den påföljden att jag inte visste var spindeln fanns. Det var inga roliga stunder för en spindelrädd liten skogsfe. Här kommer det foton....

 

     

 

Locket som också var blått har kommit bort, då fick jag nästan panik när jag upptäckte det. Bollen är en kattleksak men den passade alldeles utmärkt.

 

Kram på er från Skogsfen.


 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards