Skogsfen

Alla inlägg den 11 augusti 2014

Av skogsfen - 11 augusti 2014 15:33

Ronja har kommit hem igen.

     

Kan ni förstå min glädje.

♥♥♥


I dag på morgonen när jag skulle gå till jobbet så bara dök hon upp. Ville komma in och äta. Hon fick stanna inne medans jag var på jobbet. När jag kom hem så satt vi på framsidan en stund hon och jag, sen gick hon iväg.

Jaha tänkte jag bara hon inte ger sig iväg igen.  Sen kom hon och lade sig så fint på trappen där hon alltid har legat. Då tog jag de här korten som finns ovan. Ni kan tro det har varit tomt att se däråt på trappen, och ingen Ronja har legat där på sin favoritplats.


Det är tre veckor sedan Ronja försvann och det har varit så tomt efter henne. Hon har aldrig gjort så här förut på alla sina sexton år, jag var helt övertygad om att min fina kisse var borta för alltid. Undrar så var hon varit, hon var inte så tilltufsad men hon var mager.

 

Kram på er från en glad Skogsfe.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards