Skogsfen

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2014

I går tog jag de här...

Av skogsfen - 13 augusti 2014 13:48

...korten och i dag tittade jag på dem och fick se det här.

 

   

 

Ser ni katterna på katthyllan, ja  lite fantasi får man ha men visst kan ni väl se min kattfamilj som den en gång var. Smulan, Spöket, Ronja och Rufus. Stenen är en av många i jordkällaren och på kanten över alltihop brukar mina katter sitta.

Plantan är från min förre omsorgstagare som gick bort i somras. Vi satte alltid sådana och sparade fröna till nästa år. Jag älskar den blå färgen en bit himmel på stängel.

 


Kram på er från Skogsfen. 

 
 
primrose

primrose

13 augusti 2014 20:32

Visst ser jag katterna så fint på rad ,.-)))
Och den blå mycket skira vackra färgen.
Ha det fint KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

skogsfen

13 augusti 2014 22:11

Kramis.

 
Ruth

Ruth

14 augusti 2014 10:36

Så vacker blomma, mot en gammal stenmur. Ser att dina katter har gjort avtryck efter sig på stenen, dem som är avlidna sitter nog där dagligen fortfarande och spejar.
Ha en fin dag vännen ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se/

skogsfen

14 augusti 2014 21:05

Ja den är vacker och dessutom mycket värdefull för mig.
Kramen från Skogsfen.

 
Ninnie

Ninnie

15 augusti 2014 16:08

Tack för din fina kommentar efter mitt inlägg. Ja, det är inte lätt här i livet när ens nära och kära inte riktigt är närvarande längre. Man får ta en dag i sänder och jag sänder en virtuell kram till dig från Skåneland :)

http://enkvinnamittilivet.bloggo.nu

skogsfen

16 augusti 2014 15:12

Tack för det och kram tillbaks.
Skogsfen.

 
Ingen bild

lynx63

15 augusti 2014 16:39

Hej vännen, så vacker naturen är. Ja BoB katten på youTube är enorm.... Du den jag spärrade skrev lika till mig som till dig. Då jag tittade in på dennes blogg, fick jag fort stänga ner. Det handlade om talet mellan 5 och 7, ojoj.
Men nu vill jag önska dig en fin helg och lite kramar..:-)

skogsfen

16 augusti 2014 15:14

Jag skriver som du hennes blogg var inget för mig.
Jag tror inte hon dyker upp mer nu.
Kramis från Skogsfen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards