Skogsfen

Alla inlägg den 19 augusti 2014

Av skogsfen - 19 augusti 2014 11:15

Mest i blått undrar varför? Kan det va så att jag ällllskar blå blommor.

 

 

Här har vi den blå blomman som växer under katthyllan.

 

 

 

 

Denna hittade jag i en kruka bakom uthuset...en överlevare från i fjol.

 

 

 

En blåklocka i det vilda och mina fingeravtryck.

 

 

Denna blåa växt heter riddarsporre stormhatt (Naturligtvis är det stormhatt och inte riddarsporre tack Pearl1) och har inte trivts riktigt i år. men färgen är ju för ljuvlig.

 

 

 

 

Blå klematis mot röd vägg, mmm underbart.

 

   

 

Äpplen på grön kvist visst är det härligt?

 

 

Mitt olivträd som överlevt vinter och vår och sommar, nu gäller det höst och vinter igen.

 

    

Och en absolut grön gynnare (vårtbitare), ser ut som om han tappat ett ben.

 

Såg min vinbärssnäcka med, den som jag märkte med nagellack i fjol. Men den ville inte vara med på bild i år. Skulle hämta kameran och blev uppehållen i telefon och när jag kom ut så hittade jag den inte.

 

 

 

Så bilden är från i fjol innan den fick en prick rött.

 

 

Kram er från Skogsfen.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards