Skogsfen

Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av skogsfen - 25 augusti 2014 11:11



Överallt så har de ploppat upp, de flesta är jättefina men en och annan har haft besök av snigel.



Dessa var bara för söta när de försökte gömma sig, men när svampögonen är på ja då har de inte en chans.


 

Ja då går det som det går här ligger de och väntar på sitt öde.


 


Några hamnade på denna macka.


Några hamnade här torkade i burk. De som ligger i grytan bakom hamnade i plastpåsar och blev inlagda i frysen.


Det var en härlig helg där jag har njutit i skogen och sedan hemma av den goda mackan. Sen kommer många njutningar till då man plockar fram godsakerna och minns denna helg. 


Kramar i massor från en nöjd Skogsfe.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards