Skogsfen

Direktlänk till inlägg 14 september 2014

Katten Bob och James vilket par....

Av skogsfen - 14 september 2014 11:26

Se hur hans ögon strålar....


Har precis läst ut bok nr 2 och är upp över öronen kär i dessa två . Säger bara:


LYCKA TILL I LIVET NI TVÅ HÄRLIGA KILLAR!








 
 
Ninnie

Ninnie

15 september 2014 12:53

Oj, visste inte att det fanns en tvåa också. Jag har läst den första och den berörde mig något kopiöst. Tänk, detta par så underbart fina, och boken berörde mig som sagt! Ha en fortsatt bra dag/ Kram

http://enkvinnamittilivet.bloggo.nu

skogsfen

16 september 2014 18:45

Ja dessa två har berört mig oerhört mycket. Hoppas så att det går bra...tänker på att katten inte kan leva så länge som James.
Kramis.

 
Primrose

Primrose

15 september 2014 14:47

skulle gärna läsa den andra boken om den nu inte är alltför sorglig, törs man.
ha det fint kram primrose

http://enrosafluga.blogspot.com

skogsfen

16 september 2014 18:46

Du törs den är inte sorglig utan tvärt om man blir glad av den.
kramis.

 
Spanaren

Spanaren

17 september 2014 07:17

Jag blir rörd! Äkta kärlek som verkligen går till historien. Tack för att du visade mig detta/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

17 september 2014 18:53

Ja så härligt höra att det går att bli fri från skiten.
Önskar denna fina kille och hans katt all lycka.
Kramis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards