Skogsfen

Direktlänk till inlägg 24 september 2014

2,2,2 två, två två...

Av skogsfen - 24 september 2014 15:19

...dagar kvar sen är jag pensionär på heltid.

 

  

 
 
Ingen bild

Bosse Lidén

24 september 2014 16:16

Jag tycker det är i precis rätt tid du tar evigt sommarlov. Ett klokt beslut som jag hoppas du aldrig ångrar. Sedan kommer det såklart att kännas konstigt ibland. Du ska ju ut och ha det roligt direkt på mässan. Önskar dig en trevlig tripp. Kram Bosse

skogsfen

25 september 2014 08:13

Ja nu när jag bestämt mig och dagen närmar sig så vet jag att gjort rätt. Det ska bli så kul...jag älskar bokmässan, bara gå där och lyssna och se allt är en upplevelse. Jag känner lycka bland alla dessa böcker och det sitter i länge efteråt...kanske för att det alltid blir en bok eller fler böcker med hem. ;)
Kramis.

 
Annika

Annika

24 september 2014 19:22

Härligt. Tänk vad mycket roligt du kommer att få tid över till nu.
Kramen på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

skogsfen

25 september 2014 08:15

Ja jag har anmält mig till en bokcirkel, en målarkurs och börjat spela cittra....här ska levas, ha, ha.
Men först ska köket målas om.
Kramis.

 
Primrose

Primrose

24 september 2014 20:03

Ja hjärntrött är jag ,-)))))
Snyggt med bordet o stolarna, dom gillade jag! ,-)
Mitt inlägg kommer snart ,-))
Va spännande, nu när det är så nära!
Dom kommer att stortrivas ,-))
Ha det fint KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

skogsfen

25 september 2014 08:18

Ta nu inte ut dig fina Primrose, för jag vill ha dig kvar som bloggvän. Blir lite orolig när du skriver att du är hjärntrött. Gillar din blogg. Visst blev det bra bordet och stolarna.
Kramis.

 
Ruth

Ruth

25 september 2014 00:18

Så skönt för dig, nu kan du snart disponera din tid som du vill om dagarna.
Kramelikram ��

http://bernamis.bloggplatsen.se

skogsfen

25 september 2014 08:20

Ja nu ska det bli skönt, konstigt hur allt faller på plats.
Kramis.

 
Spanaren

Spanaren

26 september 2014 08:57

Cittra, pizzabullar och nya möbler ... hej, vad du är på G.
Hoppas att denna sista dag (om jag nu räknade rätt) blir ett minne för livet. Goa du vad du ska få det bra ;.)
Ha en bra dag/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

26 september 2014 19:32

Svarar på mobilen kan bli hur som helst. Jajamensan nu ska det njutas.
Kramis

 
lynx63

lynx63

26 september 2014 18:46

Hej fina du!
Njut av din ledighet, spela och sjung...
Trevlig helg... KRAM =)

http://lynx63.bloggplatsen.se

skogsfen

26 september 2014 19:34

Jag det ska jag, jag lovar.
Kramis

 
Mia

Mia

26 september 2014 18:47

Gratulerar! Hoppas du får njuta av ett både långt och ljuvligt pensionärsliv!

Snart räknar jag ned... men först ska jag ge mig i kast med några jobbarveckor igen... ;-)

http://miatankar.wordpress.com

skogsfen

26 september 2014 19:37

Tack, ja Jag ska njuta. Jobba inte för länge det har man inget för.
Kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards