Skogsfen

Alla inlägg den 1 oktober 2014

Av skogsfen - 1 oktober 2014 07:52

...tidigt utsövd och pigg, fast jag lägger mig som vanligt troligtvis en reaktions på allt som hänt. Jag kan inte sova länge så då är det bara att stiga upp med tuppen. Igår var jag uppe strax efter fem och i dag halv sex. I helgen sov vi i husvagnen till kvart i nio på söndagsmorgonen, sover alltid så gott i husvagnen. Får väl gå ut och lägga mig där för att få sovmorgon nu då...*ler*. 

Det är lite konstigt det där med tiden, när man behöver tid, när det är mycket som ska göras då flyger tiden. Men när man har tid och bara dräller runt då går tiden sakta. Nu menar jag inte att jag bara dräller runt bara för att jag blivit pensionär utan det här är något som jag tänkt på förut med.

Vill man att tiden ska gå fort då ska man göra något som är roligt för då hinner man knappt börja förrän...ops en timme gått.

 

I dag ska jag och en väninna, som också gick i pension nu, gå ut och fira med god mat. Dessutom ska jag titta på färg till köket och köpa en stor svampbok. Hon ska hämta en hittekatt som hennes arbetskamrat hittat. Det passade ju så bra för de kunde inte ha den och G ville skaffa katt nu när hon är hemma mer. Jag blir alldeles varm i hjärtat när någon tar sig an en vilsen och förvirrad katt, istället för att välja en kattunge.

Jag kan slå vad om att tiden går fort i dag   . 

 

En liten uppmaning till er som har katter, kastrera dem. Dels så blir det färre katter som far illa och ett plus till dig, din katt blir mer tillgiven och hemma hos dig.

 

Ha nu en riktigt go onsdag allihopa.  

Kramis.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards