Skogsfen

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2014

Höstmys i färg.

Av skogsfen - 13 oktober 2014 12:53

     

 

Hösten glöder

och ger mig glädje

    med sitt fyrverkeri.   

 

Kramis från Skogsfen.


 
 
Primrose

Primrose

13 oktober 2014 14:38

Fin Dikt, stämmer precis.
Så gränslöst vackert, jag älskar när löven fortfarande är kvar på träden, hälften av dom, andra hälften ligger på marken.
Då blir jag glad.
Tack för tips med avokadon, verkar som mer eller mindre alla äter dom, själv har jag inte ätit dom så ofta, men Nu ska det bli ändring på det ,-)))
Ha det fint och njut av din nya ledighet ,.-)
KRAM Primrose ,.-)

http://enrosafluga.blogspot.com

skogsfen

14 oktober 2014 17:40

Hösten är den färgglada årstiden, visst blir man glad av färg.
Kramis.

 
Carola

Carola

13 oktober 2014 14:50

Så underbart vackra alla höstlöven är! Jag blir glad av färgerna även om jag tycker hösten är jobbig, kylan är inget för mig!
Tack för titten hos mig o välkommen igen :)!

http://sommarvagn.bloggplatsen.se

skogsfen

14 oktober 2014 17:41

Jag tillhör de som älskar våra olika årstider och tycker att vi behöver dem. Hösten då går vi mot en lugnare period.
Kramis.

 
Lotta

Lotta

14 oktober 2014 13:55

Det finns en vildvinsranka som jag ofta går förbi när Gozzi och jag är på promenad. Den är fantastiskt vacker och lyser upp denna gråmulna dag. Om solen lyser då kan man nästa tro att den står i brand. Ännu är inte andra löv så höstlikt vackra men det kommer.
Tack för fina foto :-)
Ha en fortsatt fin dag!

Kram

http://www.tankarombilder.blogg.se

skogsfen

14 oktober 2014 17:42

Ja i sol så brinner våran vägg med. Hösten är färgernas tid.
Kramis.

 
Spanaren

Spanaren

20 oktober 2014 19:13

Fina bilder och fina ord/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

skogsfen

21 oktober 2014 07:36

Vad vi är lyckligt lottade här i norden som får njuta av våra fina årstider.
Kramis.

 
Ingen bild

tulipaner

25 oktober 2014 18:44

så fina bilder,och ord! glad blev jag av detta!

skogsfen

26 oktober 2014 10:01

Jag älskar höstens färger. Tack fina tulipan.
Kramis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards