Skogsfen

Alla inlägg den 21 oktober 2014

Av skogsfen - 21 oktober 2014 07:49

....min oljemålningskurs för andra gången. Ååååå vad jag njuter hela jag känner en sådan glädje för att jag äntligen gör det jag har längtat efter såååå länge. Han som håller i det heter Niklas Aronsson och målar mycket från Österlen. Han har haft flera utställningar bl.a i USA. Han är helt underbar så ödmjuk, inget är fel säjer han man ska måla som man själv tycker. Han hjälper till med teknik och färgblandning om man vill. Annars lämnar han en ifred med sin målning. Tiden går så fort där, hinner knappt börja fören man ska packa ihop och åka hem.

Första gången så sa han att ni kommer att märka en skillnad för varje gång och att ni kommer att tänka lite annorlunda det kommer att hända saker med er. 

Ja jag har blivit gladare i a f eller lättare i kroppen om ni förstår vad jag menar.

 

I eftermiddag så är det lite cittraglädje som ska förmedlas, och jag får vara med och dela ut den.

 

Kram på er!

Skogsfen.

 

Klokord: Glädje är som ringar på vattnet, det sprids. (okänd)

 

 


Förändringen.


 


Plötsligt fanns den där igen


livslusten


glädjen lusten till livet


 


som en osynlig hand som smekte mitt


hjärta


tog den bort så mycket av tung tung smärta


 


lika oförklarlig som när den kom var den borta


lika djupt in i själen spreds glädjen


som förtvivlan och smärtan


 


vad hade hänt varför hade jag inget känt


 


var det så enkelt som att öppna upp


eller var det något annan som påpekat


och sagt stopp


 


jag skiter i vilket för nu är jag på topp


 


© Skogsfen    

 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards