Skogsfen

Alla inlägg den 2 november 2014

Av skogsfen - 2 november 2014 11:01

med att kommentera min  blogg? Någon av mina bloggvänner skrev att hon hade svårt med att komma in och kommentera här hos mig. Så nu mina vänner vill jag att ni skriver i kommentaren om ni har det eller ej. Är det fler av er som har det måste jag ju åtgärda det på något vis.

En sak till nu har jag börjat med köket och har inte så mycket tid att vara här. Jag lovar att jag ska titta in till er så fort jag hinner. Det är ju för konstigt att vara pensionär det är att ha fullt upp. Kommer inte skriva så mycket utan är jag här så går jag på bloggrunda.

 

Första dörren första strykningen, den gröna sköna, vet i tusan om jag inte går tillbaka till grönt. 

   

Kramar till er alla från en glad pensionär.

Och Skogsfen   

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards