Skogsfen

Alla inlägg den 1 februari 2015

Av skogsfen - 1 februari 2015 18:04

Hej igen!

 

Här kommer fortsöttningen i bilder på vad som skett i helgen.

 

     

 

Ja det blev lite mer färg, eller vad säger ni. ;)))

Tapeten hittade vi i realådan 99 kr för två rullar. Det var fel på den ena rullen ett svart streck som gick genom halva rullen men vi behövde bara 5 våder så det räckte. Han som vi köpte tapeten av sa att den hade kostat 590 kr rullen, ibland har man tur som en tok. 

Taklisten är ommålad. Taket skulle fått ny färg också MEN vi hade FEL färg   

så det får bli nästa helg.

 

Nu ska det blir nya gardiner och vaxduk.

Sen är det äntligen klart.

 

Kommer kort på det med men det dröjer lite för jag hinner inte sy till veckan, och vill nog få målat klart innan jag sätter upp dem.

 

Kram på er!

Skogsfen. 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards