Skogsfen

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av skogsfen - 9 februari 2015 13:04

...ja nu är det klart, taket är målat i en färg som heter bomull. Trodde jag skulle få bryta det lite i gult men det funkade som det var.

 

 

Här ser ni skillnad på taket från förr och nu. Det förra taket är brutet i grönt och lite för blankt för tak, detta nya blev bättre.

 

Det som hände i torsdags är glömt nu. Steg upp tidigt tillsammans med min man i fredags ville inte ligga i sängen och lyssna. I dag så sov jag lugnt vidare till kl sju.

 

Ett citat: Det viktigaste är inte hur länge man lever, utan hur man lever. Okänd

 

  I kväll får vi ta tag i sladdarna och snygga till det på väggen.

 

Kram på er från Skogsfen.

 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards