Skogsfen

Alla inlägg den 26 februari 2015

Av skogsfen - 26 februari 2015 19:05

...men bara för ett tag. Tror jag.   

 

Jag har tagit bort spärren på kommentarer så nu behöver jag inte godkänna varje....och med den påföljden att jag inte kommer att skriva några svar. Det kommer förmodligen inte att funka för mig, för jag tycker om att svara då blir det en kommunikation. Vi får se hur det blir framöver.

 

VÅREN har kommit hit, idag var det sol och friska vårvindar men stod man i lä så värmde solen så skönt.

 

Snart dax för att hämta hem den nya vagnen och börja förbereda den för oss. Ska på symässan i Malmö den 14/3 och då hoppas jag få några fiffiga idéer om gardiner och kuddar. 

 

 

Bildresultat för husvagnar roliga bilder

 

 

Ha det gott alla vänner.

Ni ska veta att jag njuter av att göra allt det där som jag aldrig hann förut.

 

Kram från Skogsfen.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards