Skogsfen

Alla inlägg den 5 mars 2015

Av skogsfen - 5 mars 2015 10:44

...varit i min mans händer ett tag, helt plötsligt fick han för sig att min dator var lite seg och att det var dax för uppgradering. OBS det var han som tyckte det, visst kunde den vara lite seg ibland men jag tyckte inte att det störde så mycket. Och sen visste jag ju också att det skulle ta lite tid men samtidigt så ska man ju ta emot gåvor som ges.  

 

Så nu äntligen så har jag fått till det som JAG vill ha det på MIN dator. Missförstå mig inte gubben gör så gått han kan för att få det så som jag önskar. Men ändå lite småjusteringar blir det. Hoppas inte ni får problem med att komma in på min sida eller skriva kommentarer nu. 

Jag har inte fått en ny dator (fast det är helt nytt alltihop) han har köpt delar och satt ihop till en ny dator det enda som är det gamla är tangentbordet. 

 

Kram på er!

SKOGSFEN.

 

Ps nu godkänner jag kommentarerna igen.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards