Skogsfen

Alla inlägg den 22 mars 2015

Av skogsfen - 22 mars 2015 14:34

.......och ingen att skicka, ha, ha. Våren kom och gick igen, men det är ju så. Vi kan inte tro riktigt än att det blir vår men snaaaart så. 

 

Själv har jag haft fullt upp med att både det ena och det andra. Jag har varit på två symöten, en Pingleträff i Malmö på symässa, flera möten då vi den 14/5 har vår obligatoriska Hembyggdsrundan en bilrunda med frågor, (mycket jobb innan allt faller på plats), på tal om jobb så har jag jobbat några gånger också (influensatider), kursen i oljemålning och lite till. Ja jag vet alla har mycket men ibland blir det lite för mycket. Men jag älskar mitt liv, njuter i fulla drag. Det är bloggen som jag drar in på och det är ju lite sorgligt eftersom jag vill umgås med er.  

 

I dag sålde vi vår gamla husvagn, lite konstigt var det att se den åka iväg. Men svekfull som man är så längtar jag till den 9/4 då vi hämtar vår nya. Den har framför allt riktiga sängar och så är det ju, att ju äldre man blir ju bekvämare blir man. Lite större är den också.

 

 

 

Kram till de som vill ha.

Skogsfen.

                                   

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards