Skogsfen

Direktlänk till inlägg 31 mars 2015

I min kalender står det....

Av skogsfen - 31 mars 2015 14:46

...att detta är Stilla veckan och att måndagen heter Svarta måndagen. Ja det var en svart måndag här hos oss. Ronja flyttade till katthimlen och lämnade ett stort tomrum efter sig. Jag har ju sett att dagen kom närmare och närmare. Hoppades så att hon skulle få en sommar till men så blev det inte. De sista två, tre veckorna har hon inte velat gå ut. Bara legat inne och sovit, knappt ätit. Så i går åkte vi till veterinär och Ronja fick somna in för alltid. Veterinären talade om precis hur det skulle gå till och allt var så lugnt och fint. Men det hjälper inte, min fina, fina Ronja är inte här längre och jag saknar henne jättemycket.

 

 
 
Primrose

Primrose

1 april 2015 10:48

En stor varm Kram, så sorgligt det är när man måste låta en älskad familjemedlem somna in.
Ronja var jättefin!
Varm Kram Primrose

http://enrosafluga.blogspot.com

 
Ingen bild

lynx63

2 april 2015 11:19

HEJ GLAD PÅSK kramar... KRAM =)

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

2 april 2015 21:41

Så fin bild på kissen !
och förstår så väl att du saknar henne
vet själv hur det var när min kisse gick till katthimlen.....hur tomt det kändes efter henne...
Stor kram

http://ingermaryissa.bloggo.nu

 
Ingen bild

tulipaner

3 april 2015 11:00

beklagar<3
det blir tomt ,en del förstår inte det,men då har dom inte haft djur.
hon sover i ro,och förhoppningsvis tittar på er/kram

 
Ingen bild

Bosse Lidén

5 april 2015 09:22

Det var ingen rolig måndag.
Styrkekram och Påskkram Bosse

 
Christina

Christina

6 april 2015 21:07

Klart att du saknar din vän<3

Stor styrkekram!
Christina

http://www.blog.christinakarlsson.se

 
Ninnie

Ninnie" title="http://enkvinnamittilivet.bloggo.nu]Ninnie[/url]" target="_blank">enkvinnamittilivet.bloggo.nu]Ninnie[/url]

7 april 2015 11:53

Hej, jag vet hur det känns... Vi fick lämna bort vår kära Simba av en annan anledning en gång för många år sedan. Det kändes för j-kligt... Fortfarande kan jag må skitdåligt av det och skakar av mig det snabbt. Han fick det mkt bra hos en familj på landet men jag tror aldrig att jag kommer över det helt. Vissa saker glömmer man inte men måste bearbeta av dom... Ha det så bra du kan!

http:// enkvinnamittilivet.bloggo.nu

 
Spanaren

Spanaren

7 april 2015 19:59

Vila i frid vackra Ronja!
Det gör ont fastän man vet hur allt närmar sig/ kramar om

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

lynx63

8 april 2015 15:37

Sänder stärkande varma kramar till dig, R.I.P lilla Ronja, KRAM Lo

 
Skogsfen

Skogsfen

23 april 2015 09:48

Tack alla för era fina kommentarer. Går förbi Smulans och Ronjas viloplats varje dag. Det börjar kännas bättre men de är saknade.
Kram på er alla för er omtanke. Matte Ulla/ Skogsfen.

http://skogsfen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards