Skogsfen

Direktlänk till inlägg 13 april 2015

Tack alla för stödet.

Av skogsfen - 13 april 2015 20:15

Jag saknar henne, min lilla Ronja hon var liksom väldigt speciell.

Vi kunde sitta på framsidan och mysa tillsammans.

Hon var hela tiden med och lyssnade, kom springande när jag kom hem.

Hade sina ställen som hon höll hårt på, mina ögon dras dit och jag önskar så att hon kom springande igen.

I torsdags hämtade vi hem vår nya vagn men jag känner inte den där riktiga glädjen än.

Jag vet många tycker att det bara var en katt, men hon var min katt och hon gav mig något som är sällsynt, kärlek och tillit.

I 17 år fick jag behålla dig lilla troll.

Matte saknar sin Ronja.

 

Vilar nu i blåsippebacken.

 

 

 
 
Primrose

Primrose

13 april 2015 21:13

Fina År med din härliga Vän. En fyrbent familjemedlem är något speciellt, och det blir aldrig detsamma när dom lämnat oss!
Så fint att få vila i en blåsippsbacke!
Men vi vill ju så gärna ha dom kvar.
Det är klart vi sörjer våra älskade djur, dom som inte förstår det, har aldrig haft förmånen att få dela sitt liv med ett älskat djur eller så har dom inget hjärta!
STOR styrkekram till dig du jättefina vän!
Primrose

http://enrosafluga.blogspot.com

 
Spanaren

Spanaren

16 april 2015 14:39

Saknaden efter Ronja kommer du alltid att ha men sorgen mildras med tiden. Varje djur har en speciell plats i varje hjärta. Titta noga så ser du hur Ronja är med dig/ kram

Ps Detta är som att tappa viken familjemedlem som helst så sörj på du

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Inger Maryissa

Inger Maryissa

23 april 2015 20:25

Förstår så väl att du saknar din kisse jätte-mycket
Fortfarande saknaden efter min kisse kan skölja över mig fat det gått drygt 10 år
kramar

http://ingermaryissa.bloggo.nu

skogsfen

27 april 2015 15:29

Ja det går aldrig riktigt bort. Har haft katter som varit döda sen många år, hundar med, tänker på dem ibland. Minns dem med glädje och ett sting av sorg.
Kramis.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards