Skogsfen

Direktlänk till inlägg 16 april 2015

Nu står den här...

Av skogsfen - 16 april 2015 13:06

...och jag har börjat fylla den med braochasaker. 

 

Hämtade den förra torsdagen men har inte känt för att göra så mycket förens detta hände. Det var när papperna kom och jag läste att den INTE VAR BESIKTIGAD, VAAA. Det sa de att de skulle fixa det innan vi hämtade den. Så jag på telefonen och den stackars försäljaren blev helt tyst efter en stund fick han ur sig ett VAA. Någon hade gjort fel, någon fick hämta tillbaka vagnen besiktiga och köra tillbaka den. Men nu står den här igen, besiktigad och jag har börjat fylla den.

 

Kram på er.

 

 
 
Inge Vinge

Inge Vinge

16 april 2015 13:29

Grattis! Glöm inte takluckan och antennen uppe när du kör...och tänk på kultrycket...ä, jag retas bara lite...en Cabby?

http://anslagstavlan.bloggplatsen.se

skogsfen

16 april 2015 14:23

Hej och välkommen hit....tack för varningen. Behöver skakas om ibland. I fjol gjorde jag det klassiska...skulle bara göra en sista koll, tar ut pallen, går in i vagnen, allt OK, kliver ut låser och så åker vi...pallen står kvar.
Ja en Cabby till.
Ha det gott.

 
Primrose

Primrose

16 april 2015 13:50

FIN! Bra att ni fick den besiktigad, självklart ska den vara det!
Ja nu är det snart dags för husvagn igen, härligt med den nya nu för er, extra spännande ,-)))
Hoppas ni blir kanonnöjda med den .-)
Ha det jättefint KRAM Primrose ,-)

http://enrosafluga.blogspot.com

skogsfen

16 april 2015 14:24

Ja det blir bra...vet att Cabby är bra.
Kram på dig.

 
Spanaren

Spanaren

16 april 2015 14:41

Boa till er riktigt! Lycka till med er rullande sommarstuga. Här kommer du och gubben att mysa ... sanna mina ord/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Gittan

Gittan

17 april 2015 06:59

Så mysigt det ser ut, ni får ha riktigt härliga dagar i den.
Ha en skön fredag och en bra helg. Kram på dig.

http://gittanstankar.blogg.se

 
Ingen bild

lynx63

18 april 2015 12:39

Vill önska er en fin helg och säga toppen fin vagn. Bra att den blev besiktigad. Va rädd om dig, kram.

 
Ruth

Ruth

18 april 2015 19:36

Så trist att Ronja har blivit en ängel, men hon har det superbra nu också trotts att hon fick ett rikt och bra liv hos er. Ni får skaffa en ny liten gosekatt, även om den inte kan ersätta Ronja så får ni en ny liten vän.
Grattis till eran husvagn, så roligt att rulla iväg på helger och semestrar. Jag älskade husvagnslivet, men det blev överflödig när vi köpte stugan i Värmland, men jag gillar husvagn och husbil högre.
Många fina äventyr väntar på er.
Kram vännen ��

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Tove Olberg

Tove Olberg

20 april 2015 16:17

Önskar dig o mannen i ditt liv många sköna turer i bostad rullar runt i landet!
Kram

http://toveolberg.blogspot.se

 
Lotta

Lotta

22 april 2015 00:25

Våren är här! Husvagnen besiktad och på väg att bli fylld. Hoppas ni får många trevliga minnen med eran vagn :-)

Kram

http://www.tankarombilder.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards