Skogsfen

Direktlänk till inlägg 29 april 2015

Fick precis veta....

Av skogsfen - 29 april 2015 20:48

...att lilla Saga kommer till mormor på fredag och stannar till söndag. Ett sådand erbjudande kan man bara inte tacka nej till. Det blir en helg med mycket legolek och så ska vi gå i skogen om vädret tillåter. Några sagoböcker blir det säkert innan vi slocknar på kvällen. Tror grannen har kattungar som vi får gå och kika på och korna och hönsen och kaniner, ja vi kommer att ha fullt upp. Längtar men vet att jag kommer att vara helt slut på söndagkväll, men det är det värt. Barnbarn det är grädde på moset det.

 

Kramis från Skogsfen.

 
 
Ingen bild

Christina

30 april 2015 06:38

Å, vad mysigt det låter att ha barnbarn. Det är något jag ser fram att få någon dag i framtiden... Var sak har sin tid.
Önskar er en fin valborgshelg!

 
Lotta

Lotta

1 maj 2015 14:41

Underbart! Även om de tar så ger de så mycket de där små liven. Önskar er fint väder så att ni kan njuta av allt fantastiskt i naturen :-)

Kramar

http://www.tankarombilder.blogg.se

 
Ruth

Ruth

2 maj 2015 00:00

Roligt med barn i huset, det livar upp tillvaron. Blir nog intensiva dagar med mys och skoj.
Kram vännen, önskar dig en fin helg ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

tulipaner

6 maj 2015 10:53

så mysigt!
det sägs ju att det helt underbart,så det bara och njuta /kram

 
Tove Olberg

Tove Olberg

6 maj 2015 18:26

En sann saga då Saga kommer!
Trött och slut
är mormor/farmor då barnbarnen åker ut
men njut njut!
:-) kram

http://toveolberg.blogspot.se

 
Ingen bild

Bosse Lidén

11 maj 2015 13:59

Hoppas ni hade det trevligt och att du inte var helt slut på söndagen. Perfekt namn för att gilla sagor. :) Kram

 
Ingen bild

lynx63

13 maj 2015 19:23

Å så mysigt ni ska ha det, mitt barnbarn kommer också på fredag.
Vi ska sätta potatis och bygga lego, har han meddelat.
Det är så kul, men ack så slut man är.

Detta sa mitt barnbarn till mig när han sov förra helgen här.

Farmor, du är lite prillig och glömsk ibland eller hur?
Tveksamt svarade jag.

-Ja?
-Det är okej att du är prillig, men jag tycker att du ska köpa ett minneskort, så att du får lika bra minne som jag har.
Hmm va svara man på det? Och när var jag såååå glömsk, ?? *FNISS*

Kram ha en fin helg...

 
TantGlad

TantGlad

16 maj 2015 11:14

Barnbarn och djur det är grejer det.
Tittar in......längesedan nu. Men tittar in och önskar dig en fin helg.

GladKram från mig till dig fina skogsfen.

http://tantglad.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skogsfen - 21 november 2016 16:09

...jag skrev ju att jag skulle uppdatera om det blev något täcke eller inte. Här kommer det lite bilder.           Började med att sy remsor till en lång remsa, vek sydde ihop och klippte upp, vek sydde ihop och klippte upp tills det var la...

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har ...

Av skogsfen - 2 september 2016 10:26

Hej på er! Ja nu börjar alla saker hända. Efter en skön och vilsam sommar börjar livet spåra in i vanor igen. Varje måndag mellan 10:30 till 11:00 läser jag för några intresserade på ett äldreboende, längden av läsningen varierar beroende på åhörar...

Av skogsfen - 31 augusti 2016 12:00

....i en serie som gått på TV, Downton Abbey. Jag brukar inte titta på serier p g a att man måste vänta en hel vecka till nästa o s v. Men i bland har det hänt denna hoppade jag i alla fall över då när den gick på TV. Hörde många kommentarer om den o...

Av skogsfen - 22 augusti 2016 18:48

Hej på er! Ja nu har jag äntligen tagit mig i kragen och satt mig vid datorn. Min sommar har varit fantastisk på många vis, men klart det finns det som inte varit så roligt också.   Först var vi på Kreta i maj hade fint väder och jag lyckad...

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards