Skogsfen

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av skogsfen - 19 maj 2015 10:07

...vi hade en kanonhelg, fint väder och djuren i granngården var toppen. Har hunnit med en barnvaktskväll till sen dess med, men då hemma hos henne.

Mamma har varit krasslig hon tror det är urinvägsinfektion men det är nog mer troligt att hennes njurar sviktar eftersom hennes värden där varit dåliga. Jag måste säga att mamma är en riktig krutgumma. Varje gång hon blir dålig så blir hon riktigt dålig numera, men mirakulöst så piggnar hon till och så går det ett tag till.

Vi har haft en biltipsrunda som tog rätt mycket tid och kraft, men som blev väldigt lyckad så då känner man sig nöjd sen.

En vända ner till Staffanstorp till bästa väninnan, där laddade jag batterierna och hade en skön helg. Vi åkte ut till havet och målade wow vilken upplevelse. Första gången jag målade direkt från naturen. Resultatet finns under "Mina tavlor"

 

Kram på er och vi hörs

Skogsfen. 

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards