Skogsfen

Alla inlägg den 7 september 2015

Av skogsfen - 7 september 2015 12:21

Fick alldeles nyss ett mail från Spanaren. Hon och många fler är utsatta för påhopp här i blogglandia. Jag också men jag har inte svarat på hennes kontakter. Raderade alldeles nyss en kommentar där hon påstod att det var tvärtom HON som blev illa åtgången.

Ingenting får mig på så dåligt humör som orättvisor, människor som ger sig på andra fegt, näthat och allt annat där i mellan. USCH!!!

Ska en sån fin bloggare som Spanaren få bli så illa åtgången här att hon tappat lusten för att skriva i sin blogg. Det måste finnas något att göra.

Snälla administrationen blockera denna person.

 

Och du Anonym det här får du gärna kopiera och sätta på din blogg så alla kan se att det är DU som stjäl.  

 

 Kram till er andra från en inte lite utan mycket upprörd Skogsfen.

 

   

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Skapa flashcards