Skogsfen

Alla inlägg den 9 september 2016

Av skogsfen - 9 september 2016 16:16

Snart bara om någon timme kommer mitt näst älsta barnbarn på besök. Hon bor numera i England men är hemma på kort besök. Ska bli så kul träffa henne och få höra lite skvaller från England. Jag har fyra barnbarn i ålder mellan 6-24 år Alla åldrar har sin charm, denna dam har alltid gått sina egna vägar och vetat vad hon vill. Nu ska här förberedas lite gottigt att äta så hej på er.

 

Kramar från Skogsfen.  

Tillägg på Söndag.

 

Det blev bonus det minsta barnbarnet var också med. Vi hade en jättetrevlig kväll och klart mormor blev glad när hon fick höra att lillan valde mellan mormor och grilla med familjen, och mormor vann.

Det stora barnbarnet trivs och kommer att stanna ett tag till men på sikt tänker hon nog komma tillbaka, vi får se det kan hända mycket på kort tid ibland.

 

Kramis.

Presentation


Jag är som jag skrivit på Presentationen , skrivglad, läsglad, matglad och bara glad

Allt på denna blogg är mitt.

Don't touch my site

SMILE

        

                 

                       
 

Skriv något magiskt ♥

Senaste inläggen

Länkar

Arkiv

Kategorier

Du frågar jag svarar.

2 besvarade frågor

Tidigare år

Vem är här?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

VÄDRET

Rufus.

 

Ronja.

 

Spöket

 


Ovido - Quiz & Flashcards